СА дает возможность выиграть High King Edition со всеми DLC впридачу - http://wiki.totalwar..._of_Festag_2016. Ну или вот такое - http://wiki.totalwar...of_Festag_2016.
А еще знатно троллят - https://play.eslgami...ope/news/268866
"Рождество - время, когда в гости приходит Дедушка Нургл, принося ведро личинок для вашего животика, несколько новых эпидемий и грязные вилы. Последние являются инструментом для внедрения личинок. Это точно будет счастливым временем! По крайней мере, для Нургла. <...> Занявший второе место будет удостоин чести стать носителем самой новой чумы Нургла для тестирования. В идеале в очень заселенном районе."
СА дает возможность выиграть High King Edition со всеми DLC впридачу - http://wiki.totalwar..._of_Festag_2016. Ну или вот такое - http://wiki.totalwar...of_Festag_2016.
А еще знатно троллят - https://play.eslgami...ope/news/268866
"Рождество - время, когда в гости приходит Дедушка Нургл, принося ведро личинок для вашего животика, несколько новых эпидемий и грязные вилы. Последние являются инструментом для внедрения личинок. Это точно будет счастливым временем! По крайней мере, для Нургла. <...> Занявший второе место будет удостоин чести стать носителем самой новой чумы Нургла для тестирования. В идеале в очень заселенном районе."
И что это значит?На что намекают?Или чем соблазнаяют?)))
Сообщение отредактировал Тусовщик01: 22 Декабрь 2016 - 04:51
Откуда:Ультуанская Федерация, Саферийский край, г. Белокурион
Регистрация:17.июл.16
Слава: 80
Отправлено 22 Декабрь 2016 - 08:07
Ну, по магии у меня всегда был подобный топчик:
1.Сланны
2.Азуры и дручии (про вудов мало бэка знаю - ничего сказать не могу)
3.Хаос (с богами то проще)
____
Кто знает, как реализуют хаёв, я вангую совет эльфийский да и почему-то мои мысли никак от волшебного тумана не отходят. Плюс, есть же ещё у нас воронка - может, придётся определённые задания выполнять, чтобы Ультуан 2.0 не повторил судьбу Ультуана 1.0.
ваха сейчас у студии в приоритеет,и приоритенее чем новый историчсекий тотал вар
последующие части будут полноценными сиквелами а не аддонами,из-за этого +1 год к разработки трилогии прибавилось
сказали про работу над гидрой - тёмные эльфы подтверждены (хотя и очевеидно)
никаких морских битв по лицензии мэнофвар - слишком мало контента для работы по лицензии + уже есть игра по ней
CA пох на века сигмаринов (уря)
на вопрос по скейвенам СА ответили что "двуногих крыс ростом с человека не существует же"
Еще бы в приоритете. А вот +1 год значит, что вторая часть выйдет в 2018 видимо. После Бретонии одни лорд паки будут
Никаких морских битв - сделали модельки корабликов и не хотят вводить
Покапитаню (вдруг кто не знает). Про скавенов они ответили так, как большинстов жителей Империи, которые в крыс не верят до тех пор пока крысы их на куски рубить не начнут.
Еще маленькое уточнение : последующие части будут полноценными сиквелами а не аддонами,и все вместе они будут частью чего-то большего, из-за этого +1 год к разработки трилогии прибавилось
Сама статья на польском, через гуголь перевел, тоже интересно. 400 сотрудников у них сейчас, продолжают набирать людей, среди них несколько бывших мододелов, здание новое купили. Во времена второго Рима создание одного юнита занимало два дня работы программиста. Сейчас от двух недель до двух месяцев. Чтобы сделать гидру одному человеку надо работать год. На добавление некоторых фракций есть лицензионные ограничения. Флот по Man'oWar не планируют - нет лицензии (она у разработчиков собственно игры man'owar) и там материала мало, мало кораблей, очень ограничивает свободу творчества эта лицензия. Но в каком-то виде флот будет.
http://www.gram.pl/a...-assembly.shtml
перевод на реддите https://www.reddit.c...om_polish_news/
Спойлер
News from the front of Total War - our recconaisance in Creative Assembly
Łukasz Wiśniewski 08 XII 2016 17:30 (gram.pl)
In our business journalism can be difficult at times - NDAs, embargoes, the list goes on. However, during my visit in the headquarters of Creative Assembly I had a chance to prove myself and do it very much so.
Theoretically my last journey to CA's office was meant to make me familiar with the newest expansion pack to Total War: Warhammer (he's talking about Wood Elves - me) and after coming back I expansively described it. The embargo was in force for a few days, enough time to write an article for drudges like me. It is important becouse my whole stay was characterized with unusual openness, which is almost unseen in the industry. After thinking through all that I saw and I heard about in both official and unofficial conversations, I decided to make a summary. Nothing I learned is blocked behind a nondisclosure agreement. The team from Horsham has laid down its cards on the table. The article will be divided in sections.
Development
The casual atmosphere and the desire to share information is undoubtedly caused by Creative Assembly's great situation. I saw a lot of presentations and by now I've learned to differentiate propaganda from authentic belief in one's own work. Total War: Warhammer was a huge money injection for the studio, especially if you correlate the sales numbers of the base version and the paid DLCs. It turns out the current strategy, created on the basis of previous experiences, just works. There are numerous pieces of minor free content updates while additions significantly altering the campaign cost money. I joked it's a method of polite extortion becouse the new content is always avaible to the AI and seeing some cool new units used against you makes you want to have them. I was tactfully responded it was not how they think of it, but... it's hard to deny this. It was the only time I was lied to there.
The current situation in Horsham looks like this: CA has over 400 employees and the studio had to buy a new building to accomodate them all (that is also why I didn't meet some of my old acquaintances, for a lot of development was moved there). There's no day without at least one job interview. There are mod creators among the candidates (I asked specifically). Creative Assembly doesn't throw hissy fits about people improving or fixing their game. That is how a few talented people found their way into the studio. Their solutions were not copied, and they were invited for an interview. In some cases, such as factions missing due to the license, the developers are openly happy there are mods out there and they were being honest. The license can be a real limitation for them.
The team is distributed between different projects. The majority is working on the current title, some are working on the next (Warhammer one - me), some are making Total War: Arena and, finally, I officially heard it after months of leaks from my sources, there is a large team working on a historical title set in an unexpected time period, as I was enigmatically told. Unofficially, the historical team is sometimes being shifted over back to Warhammer, which confirms it's the current flagship title.
Conquest
Do you remember the first announcements? That besides the main game there are planning two huge expansions, which would create a single, gigantic campaign map for the owners of all of them? Great, forget about it. These won't be expansions, they will be standalone titles, introducing new mechanics. It does not change the plan to sew together the enormous map, however, but this undertaking has delayed the entire project for at least a year. The main reason is the constant technological progress and customer expectations concerning the graphics. In the days of the first Rome, creating a new unit took a programmer two days. Currently, it can take from between two weeks to two months. The Hydra (yes, yes, sweet Dark Elves) takes a year's work of a single person. You can see how this can escalate when we are talking about WH.
I couldn't not ask about naval units coming either with the High and Dark Elves or afterwards and whether or not are they planning to aquire the Man O' War license. At first I was met with nodding, then I received a slow explanation. This ancient naval game is coming to computer screens, but it's not Creative Assembly who will make it happen. But the fact someone else got the license does not mean they are excluded from doing the same, right? Unfortunately, the team from Horsham is not going to work on that system. There is too few ship variants and not a lot of room left for creative liberties. I sadly said it'd be marvelous to see a Black Arc of Naggaroth. In response, I heard nobody said I won't... they hinted it might be landed in the background of a battle map.
I was also able to shed some light on a case raised by some players for some time - will any installment have references to Age o Sigmar, the board game with which Games Workshop replaced the classic Warhammer Fantasy it murdered. We have nothing to worry about. I was assured absolutely nobody in Creative Assembly was interested in that license. They even still play table top with the old models and rules. I wouldn't be myself if I hadn't asked this - Skaven? The answer was peculiar: Giant bipedal rats? Using gunpowder and being in power to appear almost anywhere? Let's be real, they can't exist. This is what 95% of the Warhammer world denizens believe. Nice.
Alliance
I visit many studios, sometimes there's even a smiling "policeman" from the publisher who makes sure the developers won't come out of the blue with any confidential information. Usually such a man is not even necessary and every question invokes the same reply - "We can't talk about this yet." Only from the independent developers do I hear about future plans, project details and the like. Talks with Creative Assembly were much closer to the indie type. I can only guess their reinforced position allows them greater independence than before. If I am not mistaken, and I am sure I'm right, I saw genuine pain in their eyes when they said "Can't comment on it" or "Not yet".
My bigger autonomy theory is somewhat confirmed by the deal with Wargaming. For now, it stops at Total War: Arena, but the developers are counting on further cooperation. They decided to bank on F2P experts rather than jump out into deep water themselves. Exact details are not known yet, more information will be revealed next year. I must share my observation of Wargaming - these guys work very schematically. When a studio approached them with the idea for Master of Orion (the tankers had already had the license, but they didn't know where to start) they made WG Labs - a platform for supporting smaller creators. Now collaboration with Creative Assembly also impulsed the creation of a new entity. Wargaming Alliance, a platform designed to help out AAA devs, who want to take advantage of Wargaming's experience in marketing, promotion or community relations - given these three look completely different in purely online games in comparison to typical AAA products it's not surprising TW: Arena will be released on it.
Of course SEGA is not out of the deal. That's how Jurgen Post (chief operating officer; SEGA Europe) commented on it - "It is a good occasion for Creative Assembly to fully exploit their potential. Cooperation with Wargaming, a leader in free-to-play area, and use of their extensive knowledge assures SEGA Total War: Arena will become a hit all over the world it deserves to be." In my private opinion these are just soft words concealing a brutal truth - the studio from Horsham can't be controlled as closely as it used to be.
Сообщение отредактировал Mirc: 22 Декабрь 2016 - 14:25
Мы ждали, мы верили. И наша вера была вознаграждена! Анонс Total War: WARHAMMER состоялся! Скептики были посрамлены, а вахоманы возликовали! Но разработчики на форумах успели уже рассказать немало подробностей. Во первых стало известно? что это будет не одна игра, а трилогия сдобренная целым сомном аддонов и дополнительного платного и бесплатного контента. Во-вторых фракций будет только четыре (Империя Сигмара, Зеленокожие, Гномы и Графы-Вампиры) но обещают сделать их максимально проработанными, богатыми на юниты и реально отличающимися друг от друга по геймплею. В третьих - главы фракций теперь не просто генералы которых не жалко потерять в бою. Теперь это Легендарные Лорды (Карл Франц, Гримгор, Торгрим и Маннфрэд фон Карштайн), герои со уникальным оружием, верховым животным, шмотками и набором квестов. Еще обещают такие новинки как летающие юниты, магию, танки, пушки и мущкеты... в общем вкуснятинка! В общем ждем больше информации и надеемся, что игра станет прорывом в серии.
Ну а апологетам историчности спешим успокоить - над Вархаммер трудится отдельная команда. Исторические игры Тотал Вар производство фэнтэзийной игры не тормозит.
Анонс Total War: Attila с одной стороны немало удивил нас, а с другой еще раз доказал, что СА идет проторенной дорожкой. Ведь Аттила по сути это сиквэл аддона "Вторжение варваров" для Рима 1. Правда на этот раз они не стали скромничать и назвали его "новой игрой". Ок, мы не будем спорить. Отдельная игра про нашествие варварских племен на цивилизации античного мира - это прекрасно. Нужно отметиьт что разработчики действительно поработали на славу. По мнению большинства игроков, Аттила действительно оказался достойным продуктом, позволившим окунутся в мрачные эпохи.
Подробней о Total War: Attila Часть 1 и Часть 2
Total War: Rome 2
Анонс Rome II Total War состоялся 2 июля и это вызвало настоящую бурю восторга нашего сообщества! Настолько люди истосковались по рукопашному бою и легионерам, что анонс сиквела восприняли как настоящее чудо и "сбычу мечт". Снова вести в бой скованные железной дисциплиной легионы, непоколебимых греческих гоплитов и македонских сариссофоров, топтать врагов слонами и забрасывать отрубленными головами - это ли не счастье! Но ведь новые игры Total War это еще и морские баталии. И тут уж будет море фана, ведь разработчики обещают активное взаимодействие между сухопутными и военно-морскими силами. Обоюдный обстрел между береговыми укреплениями и боевыми кораблями на рейде даст новую степень свободы "стратегосам" античного мира.